Melding tijdelijke afwezigheid

Je hoeft je hoofdverblijfplaats niet te wijzigen als je tijdelijk afwezig bent uit je woonst. Je moet die tijdelijke afwezigheid wel aangeven bij de dienst burgerzaken!
Tijdelijke afwezigheid kan onder anderen voorkomen bij:
• mensen die tijdelijk in een ziekenhuis of rusthuis verblijven
• beroepsmilitairen
• studenten
• gedetineerden
• diplomaten
• mensen die voor studiereizen, zakenreizen, gezondheidsreizen, om beroepsredenen of voor een toeristische vakantie maximaal 1 jaar afwezig zijn uit de gemeente waar ze zijn ingeschreven.
 
 



Zuidlaan 36
9630 Zwalm
burgerzaken@zwalm.be    
T 055 49 91 91

Vanaf 04/05/2020 werken alle diensten enkel nog na afspraak. Een afspraak maak je hier of via de centrale infolijn (T 055 49 91 91). 

De dienst blijft wel op onderstaande uren telefonisch beschikbaar.

Bereikbaar op: 
maandag: 9 tot 12 u. - 14 tot 15.30 u.
dinsdag: 9 tot 12 u. - 14 tot 15.30 u.
woensdag: 9 tot 12 u. - 14 tot 15.30 u.
donderdag: 9 tot 12 u. - 14 tot 15.30 u. - 17.30 tot 19.30 u. 
vrijdag: 9 tot 12 u.
Opgelet: tijdens de maanden juli en augustus is de dienst burgerzaken niet bereikbaar op donderdagavond 
 

            Maak een afspraak   Meldingen   digitaal loket   Sitemap   Contact   Privacyverklaring gemeente en OCMW Zwalm    

© Gemeente Zwalm | Alle rechten voorbehouden. | Powered by The eForum Factory